https://abcspor.com/wp-content/uploads/2020/11/ataturk.jpg

UMUT UMUT UMUT, MASAL MASAL MASAL

Okunması Gerekenler

Türkler balık hafızalıdır önermesi balıklara da hakarettir, Türklere de. O malum süre balıklar için 5 saniye olmadığı gibi bu kadar sık gündemin değiştiği bir ülkede kim olsa 20 gün öncesini hatırlamaz, her hard diskin bir kapasitesi var nihayetinde.

Ben sizi şöyle bir 10-12 sene evvelsine götüreyim, mi?

Şeytan Rıdvan’ı net anımsıyorum ama diğerlerini unuttum:

Daha güçlü bir Türkiye için ben de Evet diyorum kampanyalarına katılmışlardı. Arda vardı, galiba Burak vardı, bir kaç ünlü isim daha vardı; bak ufaktan hatırlamaya başladım bile..

Yaprağını yerken kıtır-kıtır, sapına gelince, mee! Yok öyle bir Dünya. Sen bu işlere bulaştıysan bu tip protestolardan şikayet etmeyeceksin ama bu hiç bir şey değil..

Trabzonspor bazı hükümet yandaşları eliyle şampiyon yapıldı mı, yapılmadı mı?

Yok öyle bir şey diyorsan bu yazının devamını okuma, tamamen vakit kaybı.

Evet şampiyon yapıldı diyorsan bana katılıyorsun demektir: Maalesef spora siyaset girmiştir hem de köküne kadar. Maçlar seyircisiz oynansın vs diye zırvalamanın mantıki bir dayanağı yok yani ama gönül ister ki okula, kışlaya, camiye, spora siyaset girmesin, ben yine de stadyumlarda yaşanan bu tip eylemleri tasvip etmiyorum ama rahatsızlık da duymuyorum..

Benim anlamadığım şu: slogan da diyor ki, hükümet istifa. Bu ülkede istifa mekanizması devlet kademelerinde çalışmaz zaten de, lan arkadaş seçime 2 ay bile kalmamış, hükümet niye istifa etsin?

O zaman başka bir şey söyle, mesela de ki sizi sandığa gömeceğiz, ya da defolun falan de o zaman daha mantıklı, bunu anlarım..

Bir diğer konu da Trabzonspor alenen şampiyon yapılırken neden hükümet istifa diye bağırmadınız, hem yeriydi hem de zamanıydı, seçime 2 ay kala mı aklınıza geldi?

Ben bu siyasi slogan işini sevmedim, hiç de sempatik gelmedi bana, halkın takımı tanımıyla da örtüşmüyor, Fenerbahçe taraftarının önüne sandık koysan Türkiye ortalamasına çok yakın bir sonuç çıkar..

Fenerbahçe’li oyuncuların arkasında yazan şehir isimleri vs gibi hassasiyet gösterilerini dahi pek sevmiyorum ben, popülist buluyorum. “HeForShe” falan filan bizim işimiz değil. Burası spor kulübü, çağdaş yaşamı destekleme derneği falan değil. Depremden etkilenen kulüplere maddi yardımı cebinden yapıyorsa yapsın başkan, kullanamadığı futbolcuları bilâ bedel kiraya verecekse versin ama borç içinde yüzen kulübün bütçesinden verecekse ben itiraz ederim, bu iş devletin görevi.
Adana Demirspor maçındaki hakem hataları Ali Koç’un ekmeğine yağ sürdü diye çok rahatsızdım, taraftardan haketmediği bir destek buldu demiştim, bu tip şirinliklerle koltuğunu sağlamlaştırmaya kalkmasın, yemezler..

Ali Koç gitsin adam gibi transfer yapsın, fiyat performans transferlerdeki, yatırımlık oyuncu konusundaki ısrarlarını anlıyorum ama bütün takım böyle oyunculardan oluşmaz, oluşamaz.

Bu ülkedeki yayın geliri, stadyum geliri bellidir, 40-50 milyonluk oyuncunun parasını elbette çıkaramazsın ama bunun bir ortası var, elin oğlu transfer sezonu ortasında başkan oldu, 15 günde yaptı transferlerini ve şampiyonluğa emin adımlarla gidiyor, kadrosu da daha iyi, daha hala da taş gibi transferler yapıyorlar ve bu şekilde arayı daha da açarlar.

Bugün yaşı 30 olanlar başka bir iktidar görmedi ama yaşı 20 olanlar da Fenerbahçe’nin son şampiyonluğunu hayal meyal hatırlıyorlar..

Fenerbahçe’nin şampiyonlar ligindeki son maçında çocuk olanlar baba oldular, bir kısmının kafasında saç kalmadı, kaldıysa da beyazladı, 2 ay sonra seçim olacak zaten bırakın bu işleri, Ali Koç istifa diye bağırın illa birini istifaya davet etmek zorundaysanız.

Ali Koç bu kulübün başında olduğu sürece değil Jesus, Klopp’u da getirse, önüne 5 senelik mukavele de atsa, 5 sene dişini de sıksa bu taraftar yine bir halt olmaz çünkü felsefesi yanlış.

29 yaşındaki 2.sınıf yerli stopere 4.5m Euro bonservis vermekten korkmuyor, 32 yaşına gelmiş diye bildik, tanıdık kaliteli adama 4-5m maaş vermekten korkuyor, İtalya 2.liginden sol bek alıyor, 6M Euro para veriyor. 1.90’lık sol bek yılan gibi nasıl kıvrılacak da sıfırdan orta kesecek onu da göreceğiz bakalım.

Bu Samet ligin en iyi yerli stoperi olduğu için bu kadar para verildiyse vay ülke futbolunun haline.

Fenerbahçe’nin kalecisi yok, bildiğin yok. Jesus bana kaleci lazım değil dediyse, ben bu Samet’i çok istiyorum verin 4.5 Milyon Euro alın getirin bu cengaveri dediyse vay Fenerbahçe’nin haline.

Bakın, bu Ali Koç utanma sıkılma özür dileme döneminden pişkinlik dönemine çoktan geçti, içinde bulunulan şu durumdan artık rahatsızlık da duymuyor, bacak bacak üstüne atıp fıstık yiyerek röportaj veriyor, taraftarı falan da ipine taktığı yok.

İş başına geleli 5 sene olmuş daha bir tane teneke gelmedi kulüp müzesine, ara transfer döneminde gördük ki getireceği falan da yok bu kafayla..

Umut, umut, umut, masal, masal, masal, 5 sene oldu, şu kulübün yakasını bir sal.

mail: bruno.monte@abcspor.com

twitter: @BrunoMonte1907

Önceki İçerik
Sonraki İçerik

Son Haberler

FENERBAHÇE GİBİ

Önce kızlarımızı kutlamak istiyorum. 2 sene üstüste Euroleague şampiyonluğunu kazanan kadın basketçilerimize ve böylesine yetenekli ve karakterli oyunculardan oluşan...

Benzer Konular