YETER ARTIK, UTANIYORUM !

Okunması Gerekenler

FENERBAHÇE GELİYOR AMA…

Fenerbahçe geliyor ama.. En son yazımdan sonra, transferler bitmeden yazı yazmama kararı almıştım. Ama kötü haber: dayanamadım. Dünkü maç sonrasında...

GÜVENOYU

GÜVENOYU Bir insan yeteri kadar cesur değilse aşka bulaşmayacak arkadaş. Fenerbahçe sevgisi de bir aşktır, yeterince cesur değilsen de kabul etmeyeceksin...

SAVUNMA TAMAM SIRA HÜCUMDA

Kadro açıklandığında iki isme burun kıvıranlar oldu Fenerbahçe'de. Ozan ve Deniz. Önce Ozan'dan başlayayım. Erol Hoca'nın Ozan üzerine yaptığı...

brunoKüçükken ailecek vejetaryen olduğumuzu zannediyordum, meğer fakirmişiz. Tabii ki biraz da tebessüm ettirmek için söyledim ancak dar gelirli bir ailenin çocuğu olarak büyümüş olmanın bazı izleri hiç yok olmuyor.
Mesela 5 yıldızlı otellerde lüks deri koltuklarda tezek gibi yayılıp içkisini yudumlayan, kendinden emin kahkahalar atan insanlara hep gıpta ederim.
Ben yapamıyorum, kendimi bir türlü rahat hissetmiyorum, belki de o pahalı koltuklara zarar veririm, heyecanla bir şeyler anlatırken kolum bir yere çarpar da sehpa üstündeki bir şeyi kırarım diye düşünüyorumdur, ne bileyim ? O lüks koltuğun ucunda put gibi otururum, lüks ortamda rahat edemem, kendimi oraya ait hissedemiyorum işte. Tatil için de zaten 3 yıldızlı tercih ederim, garsona “hocam bi bakar mısın” diyebileceğim bir otel benim için en konforlusu.
nani 100Fakirlik yapışmış üstümüze, kelepir bir ev aldık lüks bir semtten, nerde oturuyorsun diye sorduklarında yüzüm kızarıyor, cevap vermiyorum, ben öyle bir tipim işte, benim böyle tuhaflıklarım var.
Geliyorlar bana soruyorlar, abi ne oldu, kimi aldınız bu sene ? Nani diyorum tamam, Van Persie de %99 diyorum. Rob diyorum kalıyorum, oha lan bir de Robben mi diyeceğiz, valla söyleyemiyorum, yeminle. Yerin dibine giriyorum.
O kadar lüks transferler ki sonradan görme pozisyonuna düşmeyim diye imtina ediyorum, rahat söyleyemiyorum, utanıp sıkılıyorum valla söylerken.
Gerçekten de çok enteresan bir transfer dönemi. Böyle olmasını bekliyorduk, 3 hayal kırıklığı transferle başkan önce bize bir tersten sapladı, ardından Nani, RVP ve devamı da gelecek şeklinde görünüyor ve şoktayız.
Sisteme yapılacak transferlerden bahsediliyordu zaten hep. Alınan 3 hayal kırıklığı oyuncu da rotasyon amaçlı yedek. Egemen, Lugano, Bekir, Serdar hep aynı meziyette stoperlerdi. Hepsi sert, hava topunda etkili, pozisyon bilgisi olan stoperler. Lugano golcü özelliğiyle ayrılmak şartıyla hepsi ağırdır, hiç biri topu oyuna sokamaz, topla gidemez. Kjaer de benzer bir stoper ama Abdullaye Ba hızlı, çabuk ve topa daha bir hakim stoper. İlk defa kulübemizde farklı tipte yedek bir stoperimiz olacak, bu güzel en azından. Çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum, bence Dani ayarında bir stoper Abdolaye.
fabiKaleci Fabiano ve Abdoulaye Ba’nın kiralık olmaları da güzel. Ben oldu bitti severim kiralık işini, beğenirsen transfer edersin, beğenmezsen yol verirsin gider.
Selçuk Şahin’in Ankaragücü’ne attığı bir gol var. Hatırlayın; taç çizgisinden topu aldı, çalımlarla önce sıfıra indi, sonra ordan kale önüne getirdi, topu da ağlara gönderdi. Şimdi Selçuk Şahin’in bir videosunu yap, koy bu golü, Selçuk’u transfer eden takımın taraftarı der ki, “sevdim ben bu adamı, İbrahimoviç gibi dizdi defansı attı golü.
Uzaktan attığı iki de golü koyalım G.Saray’a, Lyon’a, derler ki “pezev.. ne vuruyor be topa kardeşim” ?
Videodan transfer analizi böyle bir şey işte. Josef De Souza Dias gerçekten kapalı kutu. Çok iyi de çıkabilir, elimizde de patlayabilir.
– 8 milyon Euro kaybetmenin çok kolay bir yolu var, açarsın camı, atarsın hepsini aşağı, ne uğraştınız bu kadar canım Ehehehe diyebiliriz ya da
– Hocam ya, ne uğraştın bu kadar bassaydın Beşiktaş’ın şampiyonluğuna 8 milyon daha kolay kaybederdin ahahaha da diyenler de olabilir bu işin sonunda, tebrik ediyorum ne iyi etmiş de almışlar da diyenler olabilir. Görünen 8 milyon çok pahalı, 4.5 milyona bitecek diyenlerde var, ha işte o çok güzel olur.
rvp 3Fenerbahçe Spor Kulübü resmi Twitter sayfasının takipçi sayısı 4.5 Milyon, RVP’nin takipçi sayısı 7 Milyon. Yapılan transferin ne denli büyük olduğunu anladık di mi ?
Herkes RVP’nin Casillas’a golü atarken havada çekilmiş fotoğrafını paylaşıyor sanal medyada. O orta Emenike’ye gelseydi ? İşte bu yüzden adamın değeri 24 Milyon Pound ?
Volkan Şen ve Ozan Tufan için 10 M+Hakan Çinemre şeklinde anlaşıldığına dair Bursaspor Yönetimi’nden bir arkadaşımdan bilgi aldım. Holmen’i Ertuğrul istememiş, Stoch’un da şahsi maaşı yüksek denmiş, Serdar’ı da istememişler Hakan demişler. Bu transfer bir aksilik olmazsa yakında açıklanacakmış inşallah.
Arkadaşlar 14 yabancıya yer açmak için mecburen Stoch ve Krasiç gidecek. Yani Volkan sana lazım. 14 yabancıyla beraber rotasyon da kullanabileceğin yerliler de olması lazım. O yüzden en az iki yerli şart bu transferlerin manası bu.
Bizim oralarda bir tabir vardır, ölüden g*t istemek diye. Abi biraz kaba ama aynen öyle! Ben inanmıyorum artık Krasic’e. O adam bırakmış futbolu, bakmayın medyaya. Gidecek bu adam.
Bir kanatta Nani var, diğer kanata da Robben gelir mi ? Valla gelir mi gelir. Gelirse bomba olur ki görüşmeler hızlandı. Şampiyonlar Ligine gireriz kolaylıkla.
fernandao123RVP nasıl oynar diyenler var. Bence bu kadar ofansif kadro 4-4-1-1 gibi oynar. Fernandao’suz olmaz, bu ligde pivot santrforsuz iş yapamazsın ve bu yönüyle Fernandao RVP’den daha iyi. Bence RVP’yi Necati Ateş gibi arka santrfor olarak daha geride oynatır. Topa hakim bir adam, bilekler iyi, top saklıyor, sprinter. 10 numara gibi oynayan bir santrfor modeli düşünün, geriden gelip golü çakıyor, gidiyor. Daha serbest oynadığı için de markajı zor ve pozisyon hazırlıyor.
Şimdi arkadaşlar ne olursa olsun en büyük kayıp Emre. Orta sahada aklı başında top yapıp oyun kurabilecek iki yönlü bir ön libero almadan bu iş yarım kalır. Emre’nin daha genci, topla dikine gideni bulunabilirse her şey tamam olur.
Guarin, Hernanes veya Mikel’den biri gelirse süper olur da, tamam yani yeter, son olsun. Transferlerden bahsetmeye utanır olduk:)

Yazarın diğer yazıları için tıklayın

mail : bruno.monte@abcspor.com

twitter : @BrunoMonte1907

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Son Haberler

FENERBAHÇE GELİYOR AMA…

Fenerbahçe geliyor ama.. En son yazımdan sonra, transferler bitmeden yazı yazmama kararı almıştım. Ama kötü haber: dayanamadım. Dünkü maç sonrasında...

GÜVENOYU

GÜVENOYU Bir insan yeteri kadar cesur değilse aşka bulaşmayacak arkadaş. Fenerbahçe sevgisi de bir aşktır, yeterince cesur değilsen de kabul etmeyeceksin öyle görevleri, bu sözlerim Erol'a.. Bir...

SAVUNMA TAMAM SIRA HÜCUMDA

Kadro açıklandığında iki isme burun kıvıranlar oldu Fenerbahçe'de. Ozan ve Deniz. Önce Ozan'dan başlayayım. Erol Hoca'nın Ozan üzerine yaptığı plan tuttu diyebiliriz. Rakibe ön...

TATSIZ TUZSUZ

TATSIZ TUZSUZ Sezonun ilk derbisi Galatasaray Fenerbahçe. Güzel ve gollü bir maç beklerken, iki takımın da kontrollü ve defansta hata yapmayayım, atarsam atarım mantığında olması...

ORTA OYUNU

ORTA OYUNU Dev derbi geldi çattı! Pandemi sebebiyle seyircisiz oynanacak olan belki de ilk derbiydi bu. İlk yarı iki takım birbirini tartarak, temkinli oynayarak başladı. Sarı-Lacivertliler...

Benzer Konular