https://abcspor.com/wp-content/uploads/2020/11/ataturk.jpg

UEFA KADINLAR ŞAMPİYONLAR LİGİNDE ŞAMPİYON FRANKFURT

Okunması Gerekenler

FRANKFURT, UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi Kupası final maçında PARIS SAINT GERMAN’i 2-1 yenerek şampiyon oldu.

frankfurt 2Frankfurt, Almanya’nın başkenti Berlin’deki Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark Stadı’nda oynanan karşılaşmanın 32. dakikasında Sasic ile öne geçti. Fakat ilk yarı, PSG’li Delie’nin 40. dakikadaki golüyle 1-1 tamamlandı.

İkinci yarıda daha fazla gol fırsatı yakalayan Frankfurt, Islacker’in 90+2’nci dakikada kaydettiği golle sahadan 2-1 galip ayrıldı.

Frankfurt böylece 2002, 2006 ve 2008’den sonra Kadınlar Şampiyonlar Ligi Kupası’nı 4. kez müzesine götürdü.

Maçın oyuncusu da Frankfurt’tan SILVIA SASIC seçildi.

 

Son Haberler

TEŞEKKÜRLER FENERBAHÇE BEKO, TEŞEKKÜRLER BEŞİKTAŞ GAIN

TEŞEKKÜRLER FENERBAHÇE BEKO, TEŞEKKÜRLER BEŞİKTAŞ GAIN Dörtlü finalden bu yana yazmadan izlemek sezon sonunun keyfini çıkarmak için epey güzel zamanlar...

Benzer Konular