FOBİ’JEKTİF

Okunması Gerekenler

TERLİKLİ DAMAT

Aslında Fenerbahçe doğru transfer dokunuşları yaptı sezon öncesi. Kangrenleşen sol bek sorununu iki tane iyi isimle çözdü. Stoper sıkıntısı...

ERROR BULUT

ERROR BULUT Yüz güzelliği mi iç güzelliği mi meselesiyle uzaktan- yakından bir alakası yok ama "boyu mu, işlevi mi" meselesini...

AYAN, PİNHAN VESAİRE

AYAN, PİNHAN VESAİRE “Reklam, talep yaratma sanatıdır.” American Marketing Association (AMA) reklamı bu sözlerle tanımlar. Reklam ve genel olarak pazarlamayı ele aldığınızda...

ugur resimFOBİ’JEKTİF

Yani şimdi

objektif olmak gerekirse

bu FENER top mu oynuyo

abicim..

Yani “top mu oynuyo” derken,

o sahada

peşinden koştukları şeyin adı

top mu hakkaten?

Tam bilmiyoruz da..

Bi kere penaltısı da
penaltı falan değil,
bildiğin taç!
Ayakla kullandılar

bi de değil mi?

Hah, kural hatası işte..

Misal şu ana kadar
34 gol atmış ya takım,
ben iddia ediyorum
bu gollerin
en az yarısı gol değil,
basket!
Direkt filelere gitmiş yahu,
deliksiz hem de!
Bunun neresi gol?

Bak o FENER, FENER dedikleri şey de

lamba aslında ha..

Hep o AZİZ’in

süslemesi bunlar..

Sonracıma

SARI diyorlar da

beyaz abisi o..

Hem de en AK’ından..

LACİVERT dedikleri de mavi ha..

Mavi mavi masmavi gibi..

Yeni transfer denilenler de
transfer falan değil,
altyapıdan..

Misal o

Robin van Pörsi’nin gerçek adı

Rabbani Yanparsoğlu!

U12’liğini biliriz,
valla bak!

Şu an puan tablosunda
lider gözüküyor ya,
o da kandırmaca..
Lider falan değil,
esasında küme düştü de

çaktırmıyor

köftehorlar!

Ama bizden kaçar mı?
Sonuçta objektifiz,
her şey meydanda..

Şikeden beraat edildi ya hani..
Sus sus, o çok fena..
Gerçekte

pikeden beraat edildi..

Pike çekmiş de Başkan

Topuk Yaylası’nda

üç top oynarken,

mesele o!

Yani şike olduğu gibi duruyor ha,

0 19 maçı bizzat izledik..
Aslında o da
190 maç ya, neyse..

Elbise kılıfındaki paraları sayarken
“vine” çekilmişti,
bak o da çarpıtıldı mesela..

Ben o Sivas’a giden balıklarla
bizzat konuştum..
Mesele maalesef vahim yani..
Bak 300’e okuyan
mübarek hocaefendi hazretleri de
şahit ha!

Bunlar hep

objektifliğimizden..

Yoksa içimiz

kan ağlıyor söylerken..

Nasıl objektif olmayalım hem?
Perspektiflerimiz

kımıl kımıl efektiflerle doldurulup,

direktifler elimize verilmişken..
Di mi yani!

Yazarın diğer yazıları için tıklayın

mail : ugur.akkaya@abcspor.com

twitter : @5ugur

http://5ugur.blogspot.com.tr/

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Önceki İçerikSUPER BOWL BRONCOS’UN
Sonraki İçerikÇAYLAKLAR NE ALEMDE ?

Son Haberler

TERLİKLİ DAMAT

Aslında Fenerbahçe doğru transfer dokunuşları yaptı sezon öncesi. Kangrenleşen sol bek sorununu iki tane iyi isimle çözdü. Stoper sıkıntısı...

ERROR BULUT

ERROR BULUT Yüz güzelliği mi iç güzelliği mi meselesiyle uzaktan- yakından bir alakası yok ama "boyu mu, işlevi mi" meselesini çok andıran bir sorunsal daha...

AYAN, PİNHAN VESAİRE

AYAN, PİNHAN VESAİRE “Reklam, talep yaratma sanatıdır.” American Marketing Association (AMA) reklamı bu sözlerle tanımlar. Reklam ve genel olarak pazarlamayı ele aldığınızda en kısa ve en efektif...

5 YILLIK HASRET BİTTİ

5 YILLIK HASRET BİTTİ Sezonun 2. haftasında son şampiyon Başakşehir sahasında Galatasarayı ağırladı. Maça iki takımda dengeli başladı. Ortasaha mücadelesi ile geçen ilk 10 dakikada iki...

İKİDE İKİ

İKİDE İKİ Haftaiçi Avrupa Ligi ön elemeleri, haftasonu lig maçları derken yoğun bir temponun içine giren Galatasaray ilk iki maçı kazasız atlattı. Haftaiçi Bakü, bu...

Benzer Konular