Dünya Kupası her yenilgi sonrası el değiştirseydi…
Dünya Kupası her yenilgi sonrası el değiştiriyor olsaydı eğer, A Milli Takımımız Türkiye’ye eli boş dönmeyecekti.
Güzel olurdu değil mi? İsterseniz, böyle bir senaryonun gerçek olması durumunda, Arjantin’in 18 Aralık 2022’de Katar’da kazandığı Dünya Kupası’nın tam 11 kez elden ele nasıl dolaşmış olacağına bir bakalım:
1) Arjantin-Uruguay: 0-2 (Dünya Kupası Eleme Grubu Maçı, 16 Kasım 2023)
2) Uruguay-Fildişi Sahili: 1-2 (Hazırlık Maçı, 26 Mart 2024)
3) Sierra Leone-Fildişi Sahili: 1-0 (Afrika Uluslar Kupası Eleme Grubu Maçı, 15 Ekim 2024)
4) Sierra Leone-Liberya: 1-2 (Afrika Uluslar Şampiyonası Eleme Maçı, 27 Ekim 2024)
5) Cezayir-Liberya: 5-1 (Afrika Uluslar Kupası Eleme Grubu Maçı, 17 Kasım 2024)
6) İsveç-Cezayir: 4-3 (Hazırlık Maçı, 10 Haziran 2025)
7) Kosova-İsveç: 2-0 (Dünya Kupası Eleme Grubu Maçı, 8 Eylül 2025)
8) Kosova-Türkiye: 0-1 (Dünya Kupası Playoff Maçı, 31 Mart 2026)
9) Avustralya-Türkiye: 2-0 (Dünya Kupası Grup Maçı, 13 Haziran 2026)
10) A.B.D.-Avustralya: 2-0 (Dünya Kupası Grup Maçı, 19 Haziran 2026)
11) A.B.D.-Türkiye: 2-3 (Dünya Kupası Grup Maçı, 25 Haziran 2026)
Bu senaryoya göre, A Milli Takımımız son 4 yıl içerisinde Dünya Kupası’na hem Kosova ile oynadığımız Dünya Kupası playoff, hem de Amerika Birleşik Devletleri ile oynadığımız Dünya Kupası grup maçları sonrasında sahip oluyor. Ve Türkiye’ye kupa ile dönüyor.
Yazarın diğer yazıları için tıklayın
mail: mete.altintas@abcspor.com
twitter: @eses-mete
